Cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

1.Ciekawość - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

2.Oryginalność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

2.Profesjonalizm - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem4.Zasób słów - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem5.Wszechstronna wiedza - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem6.Rzetelność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem7.Ortografia- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem8.Terminowość- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem9.Elastyczność- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem6.Rzetelność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

 

Speed - Prędkość

20 000 znaków w 24h

(o 2 dni szybciej niż oferuje konkurencja)

Energy - Energia

Energiczne pisanie pobudza działanie

(zainteresowanie klientów ofertą - wysoka pozycja strony)

Original - Oryginalność

Unikalne i wartościowe teksty

(bez błędów ortograficznych)

  

  • Hasła i slogany reklamowe - krótkie zestawienie kilku słów, które zapadają w pamięci klienta. Tworzę zarówno krótkie i chwytliwe hasła oraz piszę dłuższe sformułowania, które przyciągają wzrok klienta przeglądającego daną stronę internetową i zachęcają do zapoznania się z ofertą, artykułem, itp. 
  • Reklamy - krótkie i zwięzłe treści, zawierające najistotniejsze informacje o oferowanym produkcie, pobudzające do określonego działania. Tworzę reklamy do mediów drukowanych, a także: folderów, ulotek i na strony internetowe.
  • Ulotki - krótkie teksty informacyjne lub promocyjne. Tworzę ulotki informujące o działalności firmy, o specjalnej ofercie, o oferowanym produkcie lub skłaniające do konkretnej reakcji.
  • Foldery - dłuższe teksty, zawierające znacznie więcej treści od ulotki. Stanowią najczęściej wizytówkę firmy lub produktu. Tworzę foldery informacyjne oraz promocyjne.
  • Mailingi, newslettery, e-biuletyny - elektroniczny przekaz informujący klienta o promocji, ciekawej ofercie lub nakłaniający do określonej reakcji. Tworzę zarówno krótkie, jak i dłuższe formy cykliczne zapewniające długofalową komunikację z klientem. Do każdego tekstu proponuję tytuł wiadomości, najważniejszy element elektronicznego przekazu, który decyduje o odczytaniu wiadomości lub umieszczeniu jej w koszu.
  • Opisy produktów i usług - teksty informacyjne nadające się na strony internetowe lub do prezentacji podczas biznesowych spotkań. Tworzę opisy produktów, wykazując ich zalety, cechy i korzyści wynikające z ich zakupu. 
  • Oferty handlowe - teksty w formie oficjalnego listu do klienta z treściwymi załącznikami.

 

Oferta Texstera - copywritera SEO: 

  • Precle - artykuły SEO przeznaczone pod roboty wyszukiwarek. Wspomagają pozycjonowanie strony internetowej poprzez nasycenie tekstu słowami i wyrażeniami kluczowymi. Bez większej wartości merytorycznej. 
Przykład Precla - Dlaczego warto wziąć kredyt
  • Teksty synonimizowane - artykuły przeznaczone pod roboty wyszukiwarek. Bez większej wartości merytorycznej. Teksty pisane z synonimami do mieszarek - z jednego tekstu powstaje wiele unikatowych artykułów. 
Przykład Artykułu synonimizowanego - Sport
  • Teksty zapleczowe - artykuły SEO przeznaczone pod roboty wyszukiwarek. Mogą być czytane przez ludzi, dlatego zawierają merytoryczną i wartościową treść. Podobnie jak w przypadku Precli, służą do pozycjonowania strony internetowej za pomocą stosowania słów kluczowych. 
Przykład tekstu zapleczowego - Zalety domów energooszczędnych
  • Teksty na blogi - artykuły przeznaczone dla ludzi. Zawierają merytoryczną i wartościową treść. 
Przykład artykułu na bloga - Ekologiczna żywność od najmłodszych lat
  • Artykuły tematyczne i specjalistyczne - teksty przeznaczone dla ludzi. Zawierające merytoryczną, wartościową i specjalistyczną treść. 
Przykład artykułu specjalistycznego - Depilacja laserowa skóry
  • Teksty informacyjno-reklamowe - do zamieszczania na stronach internetowych w zakładkach: o nas, nasza oferta itp.
  • Teksty sprzedażowe - zachęcające potencjalnego klienta do działania, np. do zakupu oferowanego produktu.
  • Opisy produktów i usług - z wykazaniem cech, zalet i korzyści wynikających z ich zakupu.
 

 Oferta Texstera - redaktora

  • Drobna korekta językowa - sprawdzanie błędów stylistycznych, ortograficznych, itp.
  • Redagowanie tekstów - zarówno informacyjnych, reklamowych, jak i artykułów zamieszczonych na stronach internetowych.

 

 

 


Apel o zdrowieZdjęcie Tekstera - Copywriting, Copywriter SEO, Pisanie artykułów, tekstów, precle, zaplecze, katalogi

W marcu 2015 roku zostałam zarażona internetowym wirusem. Straciłam 5 liter, więc przeniesiono mnie 05.05.2015 do KAIVO. Natrętne myśli każą mi pisać o każdej porze dnia, dla siebie (kaivo) dla innych (texster). Stale piszę. Stan chorobowy narasta. Ten tekst powstał w urlopie i to o 5 rano. 
Jedynym lekarstwem jest CZYTANIE. Jednak moja ulubiona książka (WK7S) została zakodowana. Tylko komentarz na forum odsłania kolejne jej zdanie. 
Dlatego proszę o pomoc w zdobyciu lekarstwa. Potrzeba kilka tysięcy komentarzy, by ozdrowieć. 
Skomentuj mój apel, bloga, co tylko chcesz. Każdy wpis, przybliży mnie do zdrowia.

Elisabeth Kaivochats

Polityka dotycząca plików cookies

Ten serwis korzysta z plików cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze.

Czy akceptujesz?