Cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

1.Ciekawość - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

2.Oryginalność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

2.Profesjonalizm - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem4.Zasób słów - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem5.Wszechstronna wiedza - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem6.Rzetelność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem7.Ortografia- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem8.Terminowość- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem9.Elastyczność- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem6.Rzetelność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

 

Cennik oferowanych usług

Wszystko taniej o połowę w porównaniu z konkurencją

 

Przykładowe Artykuły

  • Precel - artykuły SEO przeznaczone pod roboty wyszukiwarek. Bez większej wartości merytorycznej.

Zobacz przykład Precla

  • Teksty zapleczowe - artykuły SEO przeznaczone pod roboty wyszukiwarek, mogą być czytane przez ludzi. Zawierające merytoryczną i wartościową treść.

Zobacz przykład zaplecza

  • Teksty na blogi - artykuły przeznaczone dla ludzi. Zawierające merytoryczną i wartościową treść.

Zobacz przykład art na bloga

  • Artykuły tematyczne i specjalistyczne - teksty przeznaczone dla ludzi. Zawierające merytoryczną, wartościową i specjalistyczną treść.

Zobacz przykład art eksperckiego

  • Teksty synonimizowane - artykuły przeznaczone pod roboty wyszukiwarek. Bez większej wartości merytorycznej. Teksty pisane z synonimami do mieszarek - z jednego tekstu powstaje wiele unikatowych artykułów. 

Zobacz przykład art z synonimami

 

Copywriting

 

Precel
2 zł/1000 zzs.


Opisy do katalogów
2,5 zł/1000 zzs.


Teksty zapleczowe
3 zł/1000 zzs.


Opisy produktów
5 zł/1000 zzs.
 
Teksty na blogi
7,5 zł/1000 zzs.
 
Teksty na strony internetowe
10 zł/1000 zzs.
 
Artykuły tematyczne i specjalistyczne
10 zł/1000 zzs.
 
Teksty synonimizowane
5 zł/1000 zzs. 

Kontakt- przycisk

Korekta

 

Tekst wydrukowany
2 zł/1000 zzs.
 
Tekst w wersji elektronicznej
1 zł/1000 zzs.
 
Redagowanie tekstu w wersji elektronicznej
2 zł/1000 zzs.
 
Redagowanie treści strony internetowej
5 zł/1000 zzs.
 
Przepisywanie tekstu do wersji cyfrowej
1 zł/1000 zzs.

 

 

 Możliwość

negocjacji

cen

 

Skontaktuj się ze mną w celu dokonania wyceny zlecenia.

 

 


Apel o zdrowieZdjęcie Tekstera - Copywriting, Copywriter SEO, Pisanie artykułów, tekstów, precle, zaplecze, katalogi

W marcu 2015 roku zostałam zarażona internetowym wirusem. Straciłam 5 liter, więc przeniesiono mnie 05.05.2015 do KAIVO. Natrętne myśli każą mi pisać o każdej porze dnia, dla siebie (kaivo) dla innych (texster). Stale piszę. Stan chorobowy narasta. Ten tekst powstał w urlopie i to o 5 rano. 
Jedynym lekarstwem jest CZYTANIE. Jednak moja ulubiona książka (WK7S) została zakodowana. Tylko komentarz na forum odsłania kolejne jej zdanie. 
Dlatego proszę o pomoc w zdobyciu lekarstwa. Potrzeba kilka tysięcy komentarzy, by ozdrowieć. 
Skomentuj mój apel, bloga, co tylko chcesz. Każdy wpis, przybliży mnie do zdrowia.

Elisabeth Kaivochats

Polityka dotycząca plików cookies

Ten serwis korzysta z plików cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze.

Czy akceptujesz?