Cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

1.Ciekawość - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

2.Oryginalność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

2.Profesjonalizm - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem4.Zasób słów - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem5.Wszechstronna wiedza - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem6.Rzetelność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem7.Ortografia- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem8.Terminowość- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem9.Elastyczność- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem6.Rzetelność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

 

Terminowość i dotrzymywanie słowa - Cechy Copywritera Texstera

Opublikowany 2015/05/08

8. Terminowość- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

 

T

jak Terminowość

 

Ile kosztuje nieterminowość przy spisanych umowach o dzieło? 

Jak postępować przy wielu zleceniach z krótkim terminem wykonania?

Co zrobić, gdy deadline nieubłaganie się zbliża?

 

Poznaj przepisy i reguły działania Texstera.

 

Omawiając cechy copywritera nie może zabraknąć odniesienia do czasu. Każdy ceniący się Copywriter potrafi w odpowiedni sposób poukładać sobie zlecenia, by ze wszystkich wywiązać się terminowo. Absolutnie żaden profesjonalista nie przekroczy czasu deadline. Nawet, gdy wykonuje jednorazowe zlecenie. Copywriter przy każdej okazji musi dbać o swój wizerunek zawodowy.

Przekraczanie terminów jest nie tylko źle odbierane ale w wielu przypadkach może słono kosztować. Wiele umów o dzieło składa się z adnotacji, że w chwili niewykonania zlecenia na czas klient może przekazać zadanie innemu copywriterowi i to na koszt wybranego wcześniej fachowca. Taka klauzula bywa niebezpieczna. Nikt nie ma wiedzy, ile zażyczy sobie nowy wykonawca za napisanie tekstów.

Warto zatem dochowywać terminów. Najważniejsze to dobrze poukładać sobie pracę. Przy przyjmowaniu zleceń należy dokładnie przeanalizować swoje pisarskie umiejętności. Jeśli mamy już zlecenia w realizacji warto ułożyć je według stopnia ważności i oczywiście najpierw skupić się na tych z krótszym terminem czasu.

Można także przygotować sobie specjalną tabelkę zawierającą najpotrzebniejsze dane.

 Terminowość- Tabela zleceń w realizacji, cechy copywritera, jak zostać copywriterem

Warto zestawienie to zrobić w arkuszu Excel i powiązać go specjalnymi formułami z wykonywanymi na zlecenie artykułami. Takie połączenie tabelki z realizacją pozwoli wyznaczyć status wykonania i procentowo zobrazować poszczególne realizacje. Przy dbaniu o terminowość bardzo ważny jest porządek i systematyczność. Czasem warto poświęcić odrobinę wolnego czasu na przygotowanie porządnego zestawienia, by w krótkim czasie móc dokonywać oceny swoich działań. Wiedza odnośnie stanu przyjętych zleceń pozwala dobrze rozplanować czas i w odpowiedniej chwili właściwie zareagować. Excel idealnie się do tego nadaje.

Napisz do Texstera. Na pewno udzieli Ci cennych wskazówek, jak zrobić taką tabelkę. 

 

Co należy zrobić, gdy nieubłaganie zbliża się deadline?

Nie powinno do tego dojść, ale jeśli już się takie coś przydarzy to warto na własną rękę poszukać alternatyw dla naszego zleceniodawcy. Czasem nasze opóźnienie spotka się z akceptacją i ze zrozumieniem, ale bardzo często nasz zleceniodawca także musi dochować pewnych terminów i absolutnie nie może pozwolić sobie na zwłokę w realizacji zlecenia. Dlatego należy się odpowiednio przygotować na tego typu sytuację i w razie konieczności zaproponować realną pomoc drugiego, zaprzyjaźnionego copywritera.

 

Tak czy owak należy wykazać się zainteresowaniem i wskazać zleceniodawcy namiar na konkretną osobę. Takie zachowanie z całą pewnością zostanie pozytywnie przyjęte i zdejmie niesmak po naszym opóźnieniu, któremu odpowiednio wcześniej zapobiegliśmy.

 

 

Zatem dbając o terminowość należy dobrze znać swoje możliwości i na tej podstawie podejmować się kolejnych zadań. Nie warto udawać cwaniaka i przyjmować dużą ilość zleceń do wykonania w nierealnie krótkim czasie. Zarywanie nocek nie jest zdrowe i żadne pieniądze tego nie zrekompensują. Dlatego we wszystkim należy zachować umiar i cieszyć się pracą wykonywaną z pasją a nie pod przymusem.

 

Terminowość jest podstawą pisarskich działań Texstera.

 


 Czy zdarzyło Ci się przekroczyć jakiś ważny termin? Spóźnić na kluczowe spotkanie?

Przyjęło się to z aprobatą…?

 

  

 


Apel o zdrowieZdjęcie Tekstera - Copywriting, Copywriter SEO, Pisanie artykułów, tekstów, precle, zaplecze, katalogi

W marcu 2015 roku zostałam zarażona internetowym wirusem. Straciłam 5 liter, więc przeniesiono mnie 05.05.2015 do KAIVO. Natrętne myśli każą mi pisać o każdej porze dnia, dla siebie (kaivo) dla innych (texster). Stale piszę. Stan chorobowy narasta. Ten tekst powstał w urlopie i to o 5 rano. 
Jedynym lekarstwem jest CZYTANIE. Jednak moja ulubiona książka (WK7S) została zakodowana. Tylko komentarz na forum odsłania kolejne jej zdanie. 
Dlatego proszę o pomoc w zdobyciu lekarstwa. Potrzeba kilka tysięcy komentarzy, by ozdrowieć. 
Skomentuj mój apel, bloga, co tylko chcesz. Każdy wpis, przybliży mnie do zdrowia.

Elisabeth Kaivochats

Polityka dotycząca plików cookies

Ten serwis korzysta z plików cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze.

Czy akceptujesz?