Cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

1.Ciekawość - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

2.Oryginalność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

2.Profesjonalizm - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem4.Zasób słów - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem5.Wszechstronna wiedza - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem6.Rzetelność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem7.Ortografia- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem8.Terminowość- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem9.Elastyczność- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem6.Rzetelność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

 

Profesjonalizm w całym procesie świadczenia usługi - cecha copywritera

Opublikowany 2015/05/03

Cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

 

P

jak Profesjonalizm

Professional - oznacza zawodowy, fachowy. Nawet jeśli traktujesz copywriting jak dodatkowe zajęcie, zawsze musisz być zawodowcem.

Co to oznacza? 

 

Już na samym początku konwersacji należy traktować klienta profesjonalnie. Rozmowa musi być prowadzona oficjalnym tonem. Czyli trzeba się przedstawić, wysłuchać oczekiwań, dopytać o szczegóły. Nigdy nie daj po sobie poznać, że dopiero zaczynasz. Klienci oczekują dobrego efektu końcowego. Nieważne, że nie masz doświadczenia w tej branży. Istotny jest natomiast twój talent pisarski i profesjonalne podejście.

Czasem początkujący copywriterzy dużo bardziej przykładają się do swoich prac. Po pierwsze, uczą się zawodu i uważają, że nawet kosztem dłuższego czasu na wykonanie zlecenia trzeba je dobrze wykonać. Po drugie, chcą się pokazać z jak najlepszej strony więc z większą uwagą realizują pisarskie zadania.

Początkujący copywriter jest ponadto zafascynowany nowym zajęciem. Wszystko go interesuje i ciekawi. Przyjmowane zlecenia są dla niego nowością i świeżynkami. A to motywuje do efektywnej pracy.

 

Profesjonalizm to także umiejętność odpowiadania na maile. Tu również należy stosować język formalny. Trzeba się przywitać, podziękować, pozdrowić a także zachęcić do dalszej współpracy.

 

Warto zadbać o swój zawodowy wizerunek. Szczególnie istotną sprawą będzie posiadania swojego portfolio. Potencjalnego klienta oczywiście zainteresują twoje wcześniejsze prace. Jeśli nie możesz wykazać się referencjami, czy pisarskimi dokonaniami, popracuj nad własną stroną internetową.

Załóż bloga i opisuj tam różne tematy. Daj się poznać od jak najlepszej strony. Wszystko, co robisz traktuj poważnie, bowiem zamieszczane na blogu artykuły są twoją wizytówką.

 

Bądź profesjonalny nie tylko w obsłudze klienta, ale i w realizacji zadania. Podejmując się pisania eksperckich tematów zawsze korzystaj ze sprawdzonych danych. Jeśli nie jesteś czegoś pewny, koniecznie musisz rozwiać swoje wątpliwości. Nigdy nie zamieszczaj niepewnych treści a już na pewno nie zmyślonych. Pamiętaj, twoje artykuły ktoś kupił i za nie zapłacił w oczekiwaniu na wartościowy przekaz. Ponadto, artykuły pisane są dla ludzi, najczęściej z przeznaczeniem informacyjnym lub edukacyjnym. Zamieszczanie bzdur lub nieprawdziwych danych może wprowadzić kogoś w błąd. A to może prowadzić do mniej lub bardziej szkodliwych konsekwencji.

 

Nieprofesjonalne podejście do zadania może przyczynić się do utraty dobrej opinii i zaufania. Traktując copywrting jak luźne zajęcie możesz stracić zleceniodawców. Internet jest potężnym narzędziem, w którym negatywne komentarze roznoszą się błyskawicznie. Szkoda by było ograniczyć copywriting tylko do precelków pisanych za złotówkę.

 


  Czym jeszcze powinien wykazywać się profesjonalista? Co jest niezbędne do wykonywania danego zawodu?

Profesjonalny copywriter - strona www, blog, email, tel., wizytówki, artykuły przesyłane na papierze z logo...

 

 

 


Apel o zdrowieZdjęcie Tekstera - Copywriting, Copywriter SEO, Pisanie artykułów, tekstów, precle, zaplecze, katalogi

W marcu 2015 roku zostałam zarażona internetowym wirusem. Straciłam 5 liter, więc przeniesiono mnie 05.05.2015 do KAIVO. Natrętne myśli każą mi pisać o każdej porze dnia, dla siebie (kaivo) dla innych (texster). Stale piszę. Stan chorobowy narasta. Ten tekst powstał w urlopie i to o 5 rano. 
Jedynym lekarstwem jest CZYTANIE. Jednak moja ulubiona książka (WK7S) została zakodowana. Tylko komentarz na forum odsłania kolejne jej zdanie. 
Dlatego proszę o pomoc w zdobyciu lekarstwa. Potrzeba kilka tysięcy komentarzy, by ozdrowieć. 
Skomentuj mój apel, bloga, co tylko chcesz. Każdy wpis, przybliży mnie do zdrowia.

Elisabeth Kaivochats

Polityka dotycząca plików cookies

Ten serwis korzysta z plików cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze.

Czy akceptujesz?