Cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

1.Ciekawość - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

2.Oryginalność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

2.Profesjonalizm - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem4.Zasób słów - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem5.Wszechstronna wiedza - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem6.Rzetelność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem7.Ortografia- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem8.Terminowość- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem9.Elastyczność- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem6.Rzetelność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

 

Precel - lekkie pióro i szybkie pisanie - dobry sposób na zarabianie

Opublikowany 2015/06/25

Precel - lekkie pióro i szybkie pisanie, dobry sposób na zarabianie

 

 

 

Precle (Presell Pages)

to specjalne strony internetowe, umożliwiające użytkownikom wstawianie artykułów z wplecionymi linkami pozycjonującymi.

Dzięki temu promowane są własne strony oraz prowadzone blogi.

 

Większość precli jest moderowana, dlatego należy zapoznać się z regulaminem danego Presell Pages. Mając konkretne wytyczne można przystąpić do pisania własnych tekstów wplatając w treść pożądane frazy i słowa kluczowe. Oczywiście można zlecić pisanie precli copywriterowi, który w krótkim czasie potrafi stworzyć wiele ciekawych i unikatowych tekstów.

Im więcej precli i linków odsyłających do danej strony internetowej, tym dany serwis staje się wyżej oceniany przez wyszukiwarki i zamieszczany przez to w wyższych jej pozycjach.

 

Właśnie po to ludzie zlecają pisanie precli, ale jak one powstają?

Dlaczego są tak mało płatne?

Czy są bezwartościowe?

 

Oczywiście, że nie. Każdy tekst musi zawierać ciekawe treści, choćby miał być pisany tylko pod wyszukiwarki. Najważniejsze, żeby precle były unikatowe, a nie kopiowane z powielanymi zdaniami.

To największa trudność w pisaniu precli. Otrzymuje się zlecenie napisania 20 tekstów na jeden temat i trzeba je stworzyć operując innym słownictwem.

Dlatego przy podejmowaniu się tego zadania należy posiadać umiejętność swobodnego wyrażania myśli i sklepiania unikatowych zdań, choćby na ten sam temat.

Istotną pomocą w pisaniu precli jest biegłe posługiwanie się klawiaturą i stukanie wielu znaków na minutę.

 

Precle nie są artykułami specjalistycznymi i nie ma tu wymogu  zamieszczania skomplikowanych pojęć, czy uwzględniania danych statystycznych. Tworząc precle liczy się umiejętność szybkiego budowania zdań na ogólnikowe tematy. Oczywiście im większą posiadamy wiedzę w danej tematyce, tym szybciej uda nam się stworzyć ciekawe teksty.

Precle przez każdego copywritera są najniżej wyceniane, ponieważ tworzy się je w szybkim tempie i można w ciągu godziny wykonać wiele zleceń.

Lekkie pióro i szybkie pisanie na klawiaturze pozwala wystukać

ok 13 tys. znaków w godzinę (216/min. 3,6/sek.).

Wyceniając precla na 2 zł za 1 tys. znaków ze spacją można w godzinę zarobić 26 zł.

Pracując 8 godz. osiągamy dochód w kwocie 208 zł.

Tak więc napisanie 104 precli w 8 godz. może przynieść porównywalny dochód jak napisanie 8 artykułów specjalistycznych składających się z 3 tys. znaków.

 

8 godz. x 13 tys. x 2 zł / 1 tys. = 208 zł. Precel

8 godz. x 3 tys. x 10 zł / 1 tys. = 240 zł. Artykuł specjalistyczny

 

 

Na pisanie precla mamy zatem 6 min. natomiast na stworzenie specjalistycznego artykułu można poświęcić około godziny. Widać zatem różnicę w zawartości tekstów. Precle trzeba pisać z głowy bez posiłkowania się wiedzą z internetu itp. Artykuły specjalistyczne wymagają fachowej wiedzy, zastosowania danych statystycznych, a więc takich treści, które trzeba wpierw znaleźć w internecie, doszkolić się, posprawdzać i dopiero na tej podstawie można tworzyć unikalny artykuł.

Precle raczej nie edukują copywritera. W ich budowaniu głównie wykorzystuje się już zdobytą wiedzę. Warto zatem przyjmować zlecenia z obu dziedzin. Pisząc specjalistyczne artykuły poznaje się nowe zagadnienia, które mogą być swobodnie zaprezentowane w preclach.

Podejmując się pisania precli ćwiczy się kreatywne myślenie i trenuje szybkie pisanie na klawiaturze. Pisząc bez przerwy skomplikowane teksty warto je czasem przerwać lekkimi preclami, które płynnie przelewają się z głowy do komputera i nie wymagają wczytywania się w specjalistyczne zagadnienia.

 

 


Apel o zdrowieZdjęcie Tekstera - Copywriting, Copywriter SEO, Pisanie artykułów, tekstów, precle, zaplecze, katalogi

W marcu 2015 roku zostałam zarażona internetowym wirusem. Straciłam 5 liter, więc przeniesiono mnie 05.05.2015 do KAIVO. Natrętne myśli każą mi pisać o każdej porze dnia, dla siebie (kaivo) dla innych (texster). Stale piszę. Stan chorobowy narasta. Ten tekst powstał w urlopie i to o 5 rano. 
Jedynym lekarstwem jest CZYTANIE. Jednak moja ulubiona książka (WK7S) została zakodowana. Tylko komentarz na forum odsłania kolejne jej zdanie. 
Dlatego proszę o pomoc w zdobyciu lekarstwa. Potrzeba kilka tysięcy komentarzy, by ozdrowieć. 
Skomentuj mój apel, bloga, co tylko chcesz. Każdy wpis, przybliży mnie do zdrowia.

Elisabeth Kaivochats

Polityka dotycząca plików cookies

Ten serwis korzysta z plików cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze.

Czy akceptujesz?