Cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

1.Ciekawość - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

2.Oryginalność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

2.Profesjonalizm - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem4.Zasób słów - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem5.Wszechstronna wiedza - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem6.Rzetelność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem7.Ortografia- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem8.Terminowość- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem9.Elastyczność- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem6.Rzetelność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

 

Portfolio, co to takiego? Jak stworzyć portfolio copywritera?

Opublikowany 2015/09/16

Portfolio copywritera, jak napisać portfolio, co to takiego,

 

Portfolio

to teczka z przykładowymi pracami artysty

W szerszym znaczeniu, portfolio służy do prezentacji dokonań danej osoby lub firmy.

 

Zobacz moje realizacje

 

Portfolio - to nie tylko teczka. To także pliki komputerowe, czy strony internetowe online z próbkami, przykładami, wizerunkami wykonanych prac, mogą posłużyć do oceny umiejętności danego artysty. Portfolio prezentuje kompetencje i zdolności do pracy na danym stanowisku lub do wykonania danego zlecenia.

Artysta musi publikować swoje prace, by zaprezentować swoje umiejętności.

 

Jak powinno wyglądać portfolio copywritera?

1.

Można zamieszczać linki do wykonanych prac. Pamiętaj jednak o zasadach poprawnego linkowania.

Z mojej strony mogę podpowiedzieć, by nie linkować adresów a jedynie zamieścić pełną nazwę, która po skopiowaniu do pola adresu przeniesie użytkownika na sugerowaną stronę. Taka forma może być uciążliwa dla użytkownika, ale jeśli ktoś chce się zapoznać z twoimi pracami na pewno podejmie dodatkowy trud.

2.

Można wstawić napisane artykuły w postaci grafiki. Taka prezentacja niesie za sobą pewne ryzyko. Ktoś może bowiem zawiadomić twojego byłego zleceniodawcę, że kopiujesz teksty a nie tworzysz unikatowe treści.

3.

Najlepszym sposobem prezentacji swoich umiejętności jest prowadzenie własnego bloga. Przekierowując potencjalnego zleceniodawcę na własnoręcznie pisanego bloga, w pełnej okazałości prezentujemy swoje pisarskie zdolności. Trzeba przyłożyć się do jakości zamieszczanych na blogu artykułów, ponieważ są one żywą reklamą copywritera.

Oprócz tego, prowadzenie bloga spełnia funkcję edukacyjną. Oczywiście, gdy zamieszczasz tam teksty o swoich życiowych doświadczeniach w wykonywaniu zawodu - copywriter.

Blog

  • edukuje szukających wiedzy,
  • informuje o umiejętnościach pisarskich potencjalnego zleceniodawcę,
  • służy do pozycjonowania strony.

 

Tak więc, tworząc portfolio copywritera najlepiej jest zamieszczać:

  • referencje, zdobyte w ramach doświadczenia,
  • namiary na wykonane prace (ale tylko za zgodą zleceniodawcy),
  • własne artykuły, na swojej stronie internetowej lub blogu.

 

Pamiętaj jednak,

aby nigdy nie prezentować napisanych tekstów w postaci tekstu. W końcu zleceniodawca zapłacił nam za unikalną treść a nie za powielane nawet u nas zdania.

 

 

MOJE PRZYKŁADOWE REALIZACJE

bezpośrednie

  

http://doradcafinansowy-wroclaw.pl/kredyty/kredyt-gotowkowy

 

http://doradcafinansowy-wroclaw.pl/kredyty/kredyt-konsolidacyjny

 

http://doradcafinansowy-wroclaw.pl/kredyty/kredyt-mieszkaniowy

 

http://doradcafinansowy-wroclaw.pl/kredyty/kredyt-refinansowany

 

http://doradcafinansowy-wroclaw.pl/kredyty/kredyt-samochodowy

 

Giełda Tekstów

 

 Czego unikać przy pisaniu CV

Myślisz, że wszystko, co Ciebie promuje musi znaleźć się w CV? Im więcej opiszesz zalet, tym masz większe szanse na zatrudnienie? Nic bardziej mylnego...
Kategoria: Biznes, Ekonomia, Praca, Nauka, Edukacja, Prawo
 
 
Inwestuj w siebie, by dotrwać do emerytury
Jak utrzymać się na rynku pracy i co zrobić, by nasza kandydatura stale była atrakcyjna? A do tego w zgodzie z naszymi zainteresowaniami. W dobie int...
Kategoria: Internet, Usługi internetowe, Komputery, Informatyka, Programowanie, Praca

 

 

 


Apel o zdrowieZdjęcie Tekstera - Copywriting, Copywriter SEO, Pisanie artykułów, tekstów, precle, zaplecze, katalogi

W marcu 2015 roku zostałam zarażona internetowym wirusem. Straciłam 5 liter, więc przeniesiono mnie 05.05.2015 do KAIVO. Natrętne myśli każą mi pisać o każdej porze dnia, dla siebie (kaivo) dla innych (texster). Stale piszę. Stan chorobowy narasta. Ten tekst powstał w urlopie i to o 5 rano. 
Jedynym lekarstwem jest CZYTANIE. Jednak moja ulubiona książka (WK7S) została zakodowana. Tylko komentarz na forum odsłania kolejne jej zdanie. 
Dlatego proszę o pomoc w zdobyciu lekarstwa. Potrzeba kilka tysięcy komentarzy, by ozdrowieć. 
Skomentuj mój apel, bloga, co tylko chcesz. Każdy wpis, przybliży mnie do zdrowia.

Elisabeth Kaivochats

Polityka dotycząca plików cookies

Ten serwis korzysta z plików cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze.

Czy akceptujesz?