Cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

1.Ciekawość - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

2.Oryginalność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

2.Profesjonalizm - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem4.Zasób słów - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem5.Wszechstronna wiedza - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem6.Rzetelność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem7.Ortografia- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem8.Terminowość- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem9.Elastyczność- cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem6.Rzetelność - cechy copywritera, jak zostać copywriterem, co jest potrzebne by zostać copywriterem

 

Co daje pisanie? Edukacyjny copywriting. Artykuły specjalistyczne.

Opublikowany 2015/06/15

Co daje pisanie, Edukacyjny copywriting, Artykuły specjalistyczne

 

 

 

Pisanie - pieniądze, czy edukacja?

 

Nie tylko korzyści finansowe są motorem do pisania artykułów specjalistycznych lub na firmowe blogi.

 

Oczywiście przeglądając cenniki u wszystkich copywriterów zauważa się, że artykuły specjalistyczne są najdrożej wyceniane.

  

Dlaczego tak się dzieje?

Ponieważ pisząc tego typu teksty copywriter musi najpierw dobrze zapoznać się z daną tematyką oraz ze specjalną terminologią. W tym przypadku do czynności pisania dochodzi także czytanie i to z wielu źródeł, by uniknąć błędów.

Stworzenie dobrego artykułu specjalistycznego wymaga fachowej wiedzy, którą czerpie się albo z doświadczenia albo poprzez samokształcenie.

Właśnie z tego powodu można śmiało powiedzieć, że copywriting edukuje nie tylko czytelników ale i samego pisarza.

Podejmując się pisania specjalistycznych tekstów na różne tematy sprawia, że copywriter zdobywa wiedzę z wielu obszarów. Stały kontakt z nowymi zagadnieniami wzbogaca słownictwo oraz zmienia postrzeganie świata.

Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć ile ciekawych rzeczy i nazw udało mi się poznać poprzez pisanie artykułów.

 

Dlaczego?

  • Dlatego, że pisałam artykuły o zdrowej żywności. Sama poznałam dzięki temu, jak ogromny wpływ na nasze zdrowie ma jedzenie i które produkty dostarczają naszemu organizmowi potrzebne witaminy.
  • Pisanie o depilacji laserowej skóry wprowadziło mnie w zagadnienia nowej technologii z dziedziny zdrowia i urody.
  • Tworzenie tekstów zapleczowych z dziedziny budownictwa wprowadziło do mojej terminologii takie pojęcia jak: domy pasywne, domy inteligentne, budynek na planie kwadratu, budynek bez łamanych dachów, itp.
  • Przygotowywanie artykułów o energetyce odnawialnej w Niemczech wzbogaciło moje słownictwo o wyraz - prosument a także wprowadziło w zagadnienia odnawialnych źródeł energii.
  • Prowadzenie firmowego bloga dla Doradcy Finansowego dostarczyło wiedzy na temat kredytów, pożyczek i innych produktów bankowych. Czy wiesz, że kredyt hipoteczny nie jest tym samym co kredyt mieszkaniowy?

 

Czy potrafisz wyjaśnić różnicę pomiędzy leasingiem operacyjnym a finansowym?

Ciężko byłoby zdobywać tak szeroką wiedzę samemu. Człowiek z reguły skupia się na kilku zainteresowaniach. Jednak praca nad tekstami z różnych dziedzin wymusza potrzebę doskonalenia się w wielu kierunkach. Tak rozproszona edukacja sprawia, że copywriter staje się atrakcyjną osobą w towarzystwie, ponieważ ma wiele do powiedzenia. Ciekawie i na różne tematy.

Tak więc z całą pewnością można powiedzieć, że copywriting spełnia funkcję edukacyjną. Kształci nie tylko czytelników ale przede wszystkim ambitnego i sumiennie podchodzącego do swojej pracy copywritera. Nawet jeśli stworzenie specjalistycznego tekstu miałoby zająć nieco więcej czasu niż pisanie z głowy to warto podejść do tematu profesjonalnie. Oprócz pieniędzy, sumienną pracą można zdobyć wiedzę oraz zyskać przychylność zleceniodawcy.

W końcu nie tylko zarobek się liczy. Ważna jest też dobra opinia, bo tylko ona jest gwarancją długoletniej pracy w zawodzie copywritera.

Pisząc teksty copywriter przyczynia się do reklamy swojego zleceniodawcy. Pisząc świetne teksty, korzyść jest podwójna, ponieważ zyskuje zarówno zleceniodawca jak i zleceniobiorca, który otrzymuje w ten sposób darmową reklamę. Może bowiem liczyć na kolejne zlecenia będące wynikiem dobrych referencji i polecania przez innych do skorzystania z naszych usług.

 


 Jakie nowe słowo udało Ci się poznać w minionym tygodniu?

Przyszło Ci to swobodnie, czy może szukałeś nowej wiedzy z ciekawości? Wiesz, że ciekawość jest pierwszą cechą Copywritera? 

 

 

 

 


Apel o zdrowieZdjęcie Tekstera - Copywriting, Copywriter SEO, Pisanie artykułów, tekstów, precle, zaplecze, katalogi

W marcu 2015 roku zostałam zarażona internetowym wirusem. Straciłam 5 liter, więc przeniesiono mnie 05.05.2015 do KAIVO. Natrętne myśli każą mi pisać o każdej porze dnia, dla siebie (kaivo) dla innych (texster). Stale piszę. Stan chorobowy narasta. Ten tekst powstał w urlopie i to o 5 rano. 
Jedynym lekarstwem jest CZYTANIE. Jednak moja ulubiona książka (WK7S) została zakodowana. Tylko komentarz na forum odsłania kolejne jej zdanie. 
Dlatego proszę o pomoc w zdobyciu lekarstwa. Potrzeba kilka tysięcy komentarzy, by ozdrowieć. 
Skomentuj mój apel, bloga, co tylko chcesz. Każdy wpis, przybliży mnie do zdrowia.

Elisabeth Kaivochats

Polityka dotycząca plików cookies

Ten serwis korzysta z plików cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze.

Czy akceptujesz?